سلمان عضایی: انتخاب همتیان به سود جامعه موتورسواری خواهد بود/ باید به بحث استعدادیابی بیشتر توجه شود

در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور رشته موتورسواری با مشکلات زیادی همراه بود و باعث شد اکثر مسابقات ما تعطیل شود.

سلمان عضایی، ورزشکار رشته موتور ریس کشورمان که در کلاس ۶۰۰ سی‌سی فعالیت می‌کند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به وضعیت این رشته اظهار داشت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور رشته موتورسواری با مشکلات زیادی همراه بود و باعث شد اکثر مسابقات ما تعطیل شود.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی بر مسائل اقتصادی نیز تاثیرگذار بود و باعث شد قیمت قطعات بالا برود. با توجه به تعطیلی مسابقات اسپانسرها نیز حمایت خود را قطع کردند و همین امر باعث شد که ورزشکاران زیادی در این رشته دیگر فعالیت نداشته باشند.
عضایی گفت: درحال حاضر در بیشتر قطعات موتور با رشد ۸ برابری همراه هستیم و این گرانی‌ها به ضرر رشته موتورسواری ختم می‌شود. لازم است که اسپانسرها حمایت خود را از این رشته داشته باشند و دوباره مسابقات موتورسواری با توجه به مخاطبان زیادی که دارد رونق بگیرد.
وی همچنین با اشاره به انتخاب مهران همتیان به عنوان نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: خوشحالم از انتخاب مهران همتیان چون همچون سهند دلداده از بدنه موتورسواری کشور است و قطعا باعث اتفاقات خوب و مثبتی برای این رشته خواهد شد.
عضایی اظهار داشت: درحال حاضر استان‌های مشهد و اصفهان بیشتر در بخش موتور ریس فعال هستند که امیدوارم با حضور همتیان و برنامه‌های خوبی که رییس فدراسیون در دست اقدام دارد شاهد گسترش و شکوفایی این رشته در کل کشور باشیم. به نظر می‌رسد اولین نکته‌ای که باید روی آن متمرکز شویم بحث استعدادیابی است که پیش از این به آن پرداخته نشده بود.

  • 09:23
  • 1400/04/28
  • 7209