در دیدار با رئیس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مطرح شد؛

ناظمی: آماده همکاری و همراهی کامل با دکتر صوفی هستیم/ با حضور رییس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دوران متفاوتی را شاهد خواهیم بود 

دکتر صوفی: برنامه من با فدراسيون هم‌افزایی است/ به کار موازی و مسئولیت متقاطع اعتقادی ندارم 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با رئیس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن تبریک انتخاب وی گفت: امیدوارم در دوره جدید این دو نهاد ملی برای خدمت به مردم و کشور موثرتر باشند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان برخی کاستی‌های گذشته به توضیح فرصت‌های پیش‌رو پرداخت و اظهار داشت: معتقدم با حضور جنابعالی، مخاطبان وسیع این دو نهاد شرایط بهتر و متفاوت تری را شاهد خواهند بود و اعلام می‌کنم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آماده همکاری و همراهی کامل با دکتر صوفی و تیم همراه مدیریتی ایشان است و از جنابعالی دعوت میکنم فرصتی را برای دیدار با خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی به ما اختصاص دهید.

دکتر صوفی ریاست جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور با تشکر از حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همراهان وی گفت: معتقدم فرصت خدمت و کار بایستی برای همه فراهم شود ولی اعتقادی به کارهای موازی و مسئولیت‌های متقاطع ندارم.

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: برنامه من با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور آقای ناظمی،  هم افزایی است و بزودی دیداری از مجموعه این فدراسیون و ورزشکاران و مربیان آنجا خواهم داشت.

در این دیدار مهران همتیان نایب رییس فدراسیون با تبریک حضور دکتر صوفی در مسئولیت جدید گفت: فرصت های ارزشمندی برای همکاری دو بخش خصوصا در موضوع آموزش وجود دارد و ما هم معتقدیم بایستی مطابق اساسنامه‌های هر دو بخش عمل شود تا هم پوشانی و موازی کاری نباشد.

بیژن خراسانی کارشناس خبره فدراسیون نیز با ابراز خوشوقتی از حضور چهره خوشنامی مانند دکتر صوفی در راس این کانون گفت: ایران دارای فرصت‌های بزرگ گردشگری است و فرصت‌های خوبی برای توسعه آن وجود دارد.

وی ادامه داد: مجموعه فدراسیون آمادگی دارد در مباحث مهم ایمنی و افزایش مهارت های رانندگی و مباحث مرتبط آن همراه و کمک کانون باشد و برنامه های مشترک خوبی را می توان برگزار کرد. 

در این جلسه درباره پلاک تاریخی و موارد مربوط به آن نیز مواردی مطرح شد که مطالب بیشتر به دیدارهای آینده و حضور دیگر اعضای مرتبط موکول شد.

  • 09:08
  • 1400/09/09
  • 9086