سرپرست جدید کمیته آفرود: افزایش تعداد شرکت کنندگان و حضور بیشتر از سراسر کشور رویکرد اصلی ما است

رحمانی سرپرست کمیته آفرود در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون افزایش تعداد شرکت کنندگان و حضور بیشتر از سراسر کشور را رویکرد اصلی این کمیته دانست.

بیژن رحمانی سرپرست کمیته آفرود فدراسیون در خصوص برنامه های این کمیته تا پایان سال در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت:
▫️در ابتدا از از حسن اعتماد مسئولین فدراسیون تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم خدمتی به ورزشکاران آفرود و این رشته انجام بدهم.

طی سالهای گذشته استان قزوین یکی از قطب های آفرود کشور بوده، بنده هم سالهاست در رشته آفرود استان هم به عنوان ورزشکار وهم مسئول شهرستان فعالیت کرده ام و تجربه خوبی طی این سالها در رشته آفرود کسب کرده‌ام.

با ورزشکاران آفرود کل کشور ارتباط و تعامل خوبی داریم و از جنس همین رشته هستیم و تمامی سختی ها و مشکلات پیش روی عزیزانی که در این عرصه فعالیت می کنند را می شناسیم.

رحمانی اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات و پیشرفت این رشته نیاز به یک تیم اجرایی در کمیته وجود دارد، افرادی با تجریه که مورد قبول جامعه آفرود کشور باشد که به زودی با همکاری و نظر فدارسیون این تیم معرفی خواهند شد.

مسئول کمیته آفرود گفت: قصد داریم تا پایان سال سه راند مسابقه قهرمانی کشور با کیفیت مطلوب برگزار کنیم. و سعی می کنیم استانهایی که برای میزبانی انتخاب شوند که دسترسی کل کشور به آنها نزدیک باشد و هم امکانات فراهم باشد.

بیژن رحمانی گفت: برنامه و رویکرد ماحضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در مسابقات است، قصد داریم دوستانی که آفرود را کنار گذاشته اند دوباره در مسابقات حضور پیدا کنند و تعداد شرکت کنندگان افزایش پیدا کند که همین امر باعث پیشرفت و ایجاد انگیزه بیشتری خواهد شد.
در بخش بانوان نیز برنامه داریم کلاس مجزا داشته باشیم.

  • 09:11
  • 1401/06/29
  • 67200