پیام نوروزی وزیر ورزش و جوانان

دکتر سید حمید سجادی به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

فرارسیدن بهار  از مصادیق بارز جلوه‌های قدرت خداوند بر روی زمین به شمار می‌رود و در آموزه‌های دینی، تازگی و زیبایی بهار برای اهل یقین نمادی از عبرت آموزی و روز رستاخیز است.

صحراهای سبزفام، نوای بلبلان، دشت‌های باطراوت و جذابیت‌های بهار بیانگر تحول است که موجب تغییر فصل را فراهم آورده و دگرگونی را در طبیعت ایجاد کرده تا در ذهن ما هم چالش «اهمیت دادن به تحول» بوجود آید که در پرتو این مهم، جدی‌تر و باانگیزه‌تر از همیشه در مسیر رشد و تعالی گام برداریم و به کمال برسیم.

فصل مشترک تقارن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مهمانی خدا هم تحول است؛ تحولی که با نوروز در طبیعت نمایان می‌شود و در ماه مبارک در قلب و روح  تجلی می‌یابد و به تعبیری نوروز و رمضان پیوند  سنت‌های دینی و ملی ماست که باعث توسعه و تکامل انسان می‌شود.

اکنون در این هنگامه‌ی تغییر و تحول، فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به هموطنان عزیز بویژه خانواده معزز شهدا و جامعه‌ی فرهیخته‌ی ورزش و جوانان تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند منان در سالی که پیش‌رو داریم و سرشار از رویدادهای مهم بین المللی برای ورزش ایران است، آرزوی موفقیت، افتخارآفرینی و دستاوردهای ارزشمند برای ایران اسلامی دارم.

امیدوارم ملت شریف و ورزش‌دوست ایران سالی بانشاط و سلامت را پشت سربگذارند و همچنان حمایت خودشان را که سرمایه‌ی معنوی باارزشی برای قهرمانان و جوانان این مرز و بوم است، دریغ نکنند.

  • 10:31
  • 1402/01/02
  • 84586