مراسم معارفه رئیس کمیته موتور اسپرت با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون سام رحیمی به عنوان رئیس کمیته موتور اسپرت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی و منصوب شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ظهر امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در مراسمی با حضور مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در محل پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی، سام رحیمی به عنوان رئیس کمیته موتوراسپرت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب و معرفی شد. 

در این جلسه که با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، محسن خمارلو سرپرست دبیری، مسعود رهنما مشاور، محمد توسلی کیا مدیر بخش موتورسواری، رضا زارعی نیا سرپرست دبیری بخش موتورسواری برگزار شد، ناظمی با تاکید بر لزوم شفافیت امور، نظارت و برگزاری منظم  تقویم ورزشی  رشته موتورسواری را از مهم ترین وظایف این کمیته عنوان کرد. همچنین مدیریت بخش آموزش و استمرار حضور در استانها را از الزامات این رشته دانست. 

ناظمی همچنین  تاکید کرد ساماندهی شرایط دریافت کارت های عضویت فدراسیون باید در اولویت کار این کمیته و بخش موتورسواری فدراسیون باشد. 

رئیس فدراسیون اظهار داشت: روال گذشته در صدور کارت کاستی هایی داشته  و  به زودی با افتتاح سامانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صدور کارتها با تایید و سرعت بیشتری انجام می شود.

  • 08:48
  • 1400/02/28
  • 8352