ناظمی: رالی خانوادگی یک حرکت اجتماعی است که باعث نشاط جامعه می‌شود/ یکی از اهداف مهم ما در فدراسیون آموزش و افزایش مهارت است

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: طبق برنامه ریزی که در فدراسیون انجام دادیم هم در بخش موتور و هم اتومبیل مسابقات مختلف طبق تقویم در سال 1400 برگزار خواهد شد و دوباره با برگزاری مسابقات، نشاط را به خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی بازخواهیم گرداند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مسابقات رالی خانوادگی-تفریجی تهران، جام زنده‌یاد سامیار مظاهری امروز با حضور 100 شرکت کننده در محل پیست مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. 

مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: در اولین گام مجوزهای لازم را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش و دیگر نهادهای مرتبط گرفتیم و در جریان برگزاری مسابقات همه شرکت‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند. 

وی در ادامه افزود: برگزاری اینگونه مسابقات یک حرکت اجتماعی است که باعث نشاط بین مردم می‌شود و ثمرات خوب آن را در جامعه می‌بینیم. بیش از دو سال بود که کمیته رالی فعالیتی نداشت و جای خوشحالی دارد که بعد از مدت‌ها شاهد برگزاری مسابقات هستیم و روحیه مسابقات به فدراسیون بازگشته است. 

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی که در فدراسیون انجام دادیم هم در بخش موتور و هم اتومبیل مسابقات مختلف طبق تقویم ورزشی 1400 برگزار خواهد شد و دوباره با برگزاری مسابقات، نشاط را به خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی بازخواهیم گرداند.

ناظمی افزود: ما در فدراسیون علاوه بر ورزش حرفه‌ای در بخش ورزش همگانی نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و همانند برگزاری مسابقات رالی جام زنده‌یاد سامیار مظاهری پیش‌بینی کرده‌ایم که رقابت‌های دیگری را نیز هم در تهران و هم در استان‌های دیگر برگزار کنیم. 

وی همچنین درباره استقبال خوب خانوده‌ها از این مسابقات گفت: با وجود اینکه چهارشنبه مجوز برگزاری مسابقات را گرفتیم و خیلی دیر ثبت‌نام را انجام دادیم ولی بیش از صد نفر متقاضی در سایت فدراسیون ثبت نام کردند و در محل مسابقات حاضر شدند. از استان‌های دیگر نیز متقاضی وجود داشت که در مسابقات حضور پیدا کنند ولی به دلیل محدودیت نمی‌توانستیم پذیرای این عزیزان باشیم. 

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تصریح کرد: این علاقه‌مندی و اشتیاق به رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری بین مردم و خانواده‌ها نشان از نشاطی است که این مسابقات در جامعه ایجاد می‌کند. 

ناظمی اظهار داشت: هدف ما در فدراسیون صرفا برگزاری مسابقات نیست و شعار این رالی ما صحیح رانندگی کردن است. تلاش می‌کنیم علاقه مندان به رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی را جذب کنیم و بتوانند به راحتی در مسابقات حاضر شوند. آموزش و افزایش مهارت یکی از وظایف اصلی فدراسیون است که این موضوع را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

  • 20:28
  • 1400/03/07
  • 6652