دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز

مازیار ناظمی : فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امانت خانواده بزرگ این رشته برای من و تیم مدیریتی حاضر است و کسی نمی تواند به اعتبار و استقلال آن خدشه وارد کند / با کمک این خانواده محترم بسرعت عقب ماندگی ها را جبران می کنیم

جانعلی : آقای ناظمی در این مدت کوتاه، برنامه های ارزشمند و موثری را در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اجرا کرده است / اساس کار بر وحدت و خدمت به کشور و مردم است و استان البرز تماما از برنامه ها و تصمیمات فدراسیون و ریاست آن  تبعیت و حمایت میکند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی با دکتر جانعلی مدیر کل استان البرز دیدار و گفت و گو کرد.
ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مدت چهار ماه فعالیت خود گفت : خوشبختانه خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی حامی برنامه های فدراسیون هستند و با سرعت و وفاق و همدلی کارها پیش می‌رود.

مازیار ناظمی افزود : فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای من و تیم مدیریتی حاضر یک امانت است و اجازه نمی دهم خدشه ای به  اعتبار و استقلال و ماموریت های آن زده شود و هر کس در جایگاه خود افتخار خدمت به کشور و مردم را در مسئولیت ها دارد و هیات های استانی به عنوان مدیران محلی با نگاه ملی همراه و همیار ما خواهند بود.

دکتر مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز هم با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته گفت : حضور آقای ناظمی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک فرصت مناسب برای اعتلای این رشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز افزود :آقای ناظمی در این مدت کوتاه  خود برنامه های ارزشمند و موثری را در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اجرا کرده است و  اساس کار هیات ها و فدراسیون بایستی بر مبنای  وحدت و خدمت به کشور و مردم باشد و استان البرز تماما از برنامه ها و تصمیمات فدراسیون و ریاست آن تبعیت و حمایت می کند.