حمایت رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از درخواست ورزشکاران سنگین سوار از دادستان محترم کل کشور 

مازیار ناظمی با ارسال نامه ای به محمد جعفر منتظری درخواست کرد برای سامان دهی و اصلاح برخی دستورالعمل های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در نامه مازیار ناظمی آمده است: از حضرتعالی به عنوان دادستان کل کشور که همواره مشوق و همراه ورزشکاران و جوانان هستید استدعا دارم به درخواست منطبق بر قانون و رعایت دستورالعمل های اجرایی نهادهای مسئول این قهرمانان و جوانان عنایت فرموده و در صورت صلاحدید به معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور ابلاغ فرمایید در این بخش یاری رسان و اصلاحگر مشکلات بر جای مانده از سالهای گذشته باشند. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از دادستان کل کشور درخواست کرد به منظور جلوگیری از قاچاق گسترده موتورهای سنگین و سودجویی عده ای از علاقمندی جوانان به این رشته ، برای سامان دهی و اصلاح برخی دستورالعمل های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد .

یادآور می شود ظرف روزهای گذشته جمعی از ورزشکارانی که بصورت قانونی و از مسیر فدراسیون و هیات‌های استانی از موتورهای بالای ۲۵۰ سی سی استفاده می کنند، برای حل مشکلات تردد و سایر موارد این بخش از دادستان کل کشور تقاضای مساعدت کردند.