رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد: با حمایت رئیس فدراسیون، ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی یزد را به جایگاه واقعی خودش می‌رسانیم/ به دنبال استقلال  هیات در استان هستیم

مهدی دهقان: اولویت اصلی کاری ما استقلال هیات و اداره آن در راستای اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است.

 

مهدی دهقان، رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به برنامه‌هایش برای این استان اظهار داشت: اولویت اصلی کاری ما استقلال هیات و اداره آن در راستای اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است.

وی افزود: سعی ما این است که ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد را به خصوص در بخش موتورکراس به جایگاه واقعی خود برسانیم. همچنین یکی از برنامه‌های ما برگزاری مسابقات چندجانبه به ویژه در دو رشته موتورکراس و اسلالوم است.

دهقان خاطرنشان کرد: ما در هیات استان به دنبال ارتقای درآمدزایی هستیم و اینکه بتوانیم با کمک فدراسیون همایش و دوره‌های آموزشی برای ورزشکاران برگزار کنیم. همچنین ارتقای دانش مربیان و داوران نیز از برنامه‌های مهم ما خواهد بود.

وی اظهار داشت: در استان یزد ورزشکاران خوب و همدلی در دو حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی داریم که برای پیشبرد اهداف هیات تلاش می‌کنند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی یزد گفت: با توجه به حمایت‌هایی که رییس فدراسیون از هیات‌ها دارند سعی ما براین است با اجرای برنامه‌ها بتوانیم ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی را در استان یزد رشد و ارتقا دهیم.