وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اولین بانوی اعزامی به مسابقات جهانی موتور کراس ترکیه:

خودکفایی ورزش بانوان یکی از اهداف مهم وزارت ورزش ‌جوانان است

دکتر سید حمید سجادی با تاکید بر توانمندی بانوان در عرصه ی ورزش تصریح کرد : با جدیت، خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می کنیم تا شرایط بهتری برای پیشرفت این قشر از جامعه بوجود آید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی صبح امروز ، در دیدار با رئیس، مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و فهیمه نعمت اللهی که به عنوان اولین بانوی ایرانی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی موتور کراس WMX ترکیه قرار دارد ، اظهار داشت : اعتقاد دارم ورزش بانوان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و علاوه بر قهرمانان رشته های مختلف در زمینه مربیگری، داوری و مدیریت هم از پتانسیل خوبی برخوردارند به همین دلیل یکی از اهدافی که با جدیت دنبال می کنم ، خودکفایی ورزش بانوان است تا از درون جامعه بانوان افراد متخصص و با تجربه و متعهد برای این قشر انتخاب شوند و زمینه ی بهتری برای رشد و تعالی ورزش بانوان بوجود آید .

وزیر ورزش و جوانان عملکرد فهیمه نعمت اللهی را ستایش و برای این ورزشکار در آستانه اعزام به مسابقات جهانی آرزوی موفقیت کرد.

فهیمه نعمت اللهی بانوی موتور سوار ایران که در آستانه اعزام به مسابقات جهانی موتور کراس WMX قرار دارد با ابراز خرسندی از حضور دکتر سید حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان این انتخاب را باعث خشنودی و خرسندی جامعه ورزش کشور دانست .

نعمت اللهی گفت : شک ندارم روزهای روشن و امیدوارکننده ای برای ورزش بانوان ایران رقم خواهد خورد و بدون شک این حضور زمینه ساز بروز توانمندی های بانوان ایران در رشته موتورسواری باشد .

در این دیدار مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گزارش اجمالی از فعالیت های این فدراسیون و فرایند آماده سازی این ورزشکار به عنوان اولین بانوی اعزامی به مسابقات جهانی موتورسواری ارائه داد .

مسئولین فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی هم در این دیدار حضور داشتند .