مسئول کمیته مربیان: بالا رفتن علم تیونینگ باعث حرفه‌ای تر شدن رانندگان می‌شود

راه‌اندازی آکادمی یکی از اقدامات مهم فدراسیون بود

شروین یگانه، مسئول کمیته مربیان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در گفتگو را روابط عمومی این فدراسیون درخصوص کار مشترک این کمیته و کمیته تیونینگ اظهار داشت: کمیته تیونینگ برای اولین بار است که زیر نظر فدراسیون شکل گرفته است و کاربرد این کمیته برای مخاطبان و فدراسیون بالا خواهد بود.
وی افزود: علم تیونینگ راننده‌ها هرچه قدر بالاتر باشد قطعا ما زودتر به سمت حرفه‌ای تر شدن نزدیک می‌شویم. بهترین راننده‌های دنیا تیونینگ‌کارهای خوبی نیز هستند و اگر خودرو دچار مشکلی شود می‌تواند مشکل را منتقل کند و زودتر رفع شود. جای کمیته تیونینگ در فدراسیون خالی بود و از این به بعد می‌توانیم بهره بهتری از این کمیته ببریم.
یگانه در ادامه با اشاره به اهمیت آکادمی‌ فدراسیون خاطرنشان کرد: راه‌اندازی آکادمی فدراسیون یکی از اتفاقات مهم برای دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بود. با حضور خانم جمالی شاهد هستیم اقدامات موثری در آکادمی صورت گرفته و بیشتر وقت خود را برای برگزاری جلسه با کمیته‌های مختلف گذاشته‌اند.
وی افزود: وجود آکادمی باعث خواهد شد پرورش رانندگان را از سنین پایین شروع کنیم. درحال حاضر علاقه‌مندان از ۱۶ سالگی به بعد می‌توانند این حرفه را آغاز کنند که لازم است سن مخاطبان پایین‌تر نیز بیاید، چون در همه دنیا از سنین خیلی پایین‌تر حرفه رانندگی را شروع می‌کنند.
مسئول کمیته مربیان فدراسیون اظهار داشت: در حال حاضر با همکاری آکادمی مدارک مربیان صادر می‌شود و برخلاف گذشته دیگر مربیان دغدغه صدور مدارک مربیگری را نخواهند داشت.