در جریان مسابقات جهانی ترکیه صورت گرفت؛

تفاهم‌نامه فدراسیون موتورسواری ایران و ترکیه

دعوت مازیار ناظمی از رئیس فدراسیون موتورسواری ترکیه برای سفر به ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در حاشیه مسابقات جهانی موتورکراس بانوان که به میزبانی ترکیه برگزار شد، فیروزه سیدمهدی نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران جلسه‌ای را با رییس فدراسیون موتورسواری ترکیه برگزار کرد.

در این جلسه که به مدت ۲ ساعت و نیم به طول انجامید دو نفر از نواب رئیس فدراسیون ترکیه، مدیر فنی مسابقات و مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

همچنین در این دیدار توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری مسابقات، روند آماده‌سازی پیست، چگونگی تامین مالی دوره، موارد فنی، کنترلی و اجرایی مسابقات داده شد.

طبق توافقات و صحبت‌های انجام شده خانم سیدمهدی به نیابت از دکتر مازیار ناظمی از رییس فدراسیون ترکیه دعوت کرد تا طی دو ماه آینده همراه با سه نفر از نواب رییس و دبیر این فدراسیون به ایران سفر کنند.

اعزام تیم‌های موتورسواری جهت استفاده از پیست‌های دو کشور، برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های کراس و ریس، استفاده از توان فنی و آموزشی مربیان دو طرف به خصوص مربیان ریس کشور ترکیه، دریافت اطلاعات کامل فنی درخصوص چگونگی مراحل برگزاری مسابقات جهانی و انتقال تجربیات به فدراسیون ایران، ارسال فیلم‌های نحوه آماده‌سازی پیست و مدارک فنی مسابقات جهانی، تدوین تفاهم نامه اجرایی بین دو کشور و همکاری بیشتر در زمینه حضور متقاضیان ایرانی در ترکیه و بالعکس از موضوعاتی بود که مسئولین فدراسیون ایران و ترکیه روی آن به تفاهم رسیدند.

مسئولین فدراسیون ترکیه استقبال خوبی از خانم سیدمهدی و تیم موتورکراس ایران داشتند و در این دیدار نایب رییس بانوان ایران سلام دکتر ناظمی را به مسئولین فدراسیون ترکیه رساند.

فدراسیون موتورسواری ترکیه از ایده برگزاری مسابقات دو جانبه بین دو کشور استقبال کردند و قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.