رییس کمیته RC فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: پیست آنرود RC در پیت‌استاپ آرش ایجاد می‌شود/ همه رشته‌های RC را در کشور فعال می‌کنیم

رضا شاکری رییس کمیته RC فدراسیون درخصوص برنامه‌هایش برای این کمیته اظهار داشت:پیست آنرود RC در پیت‌استاپ آرش ایجاد می‌شود/ همه رشته‌های RC را در کشور فعال می‌کنیم

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رضا شاکری رییس کمیته RC فدراسیون درخصوص برنامه‌هایش برای این کمیته اظهار داشت: از حسن انتخاب و اعتمادی که دکتر ناظمی به بنده داشتند تشکر می‌کنم. در اولین اقدام طی صحبتی که با رییس فدراسیون انجام شد قرار است پیت‌استاپ آرش در اختیار کمیته RC قرار بگیرد.

وی ادامه داد: قصد داریم یک پیست آنرود در پیت‌ستاپ آرش ایجاد کنیم و برای این کار از نظر کارشناسان استفاده می‌کنیم. زمین آسفالت پیست استاندارد شود برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنیم. این قول را گرفته‌ایم یک زمین آفرود را نیز در پیست ایجاد کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: رشته RC جزو رشته‌هایی است که نیاز به هزینه زیاد و خطر جانی ندارد و از این رو مورد استقبال علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. از طرفی رشته بسیار مفرحی است که مخاطبین را جذب می‌کند. هرکاری که با ماشین واقعی انجام می‌دهیم می‌توانیم با ماشین‌های RC نیز انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که با استفاده از افراد خبره RC همه رشته‌های کمیته را فعال کنیم تا مسابقات برگزار شود. باید خودمان را با قوانین روز منطبق کنیم.

رییس کمیته RC فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از مشکلات ما در این رشته کمبود پیست مناسب در تهران و سایر استان‌های دیگر است. با صحبت‌هایی که با رییس فدراسیون انجام شد سعی داریم تا هفته‌های آتی پیست را راه‌اندازی کنیم.