مسئول آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: هدف از برگزاری جلسات وبیناری با استان‌ها سامان‌دهی امور آموزشی و فعال شدن آکادمی استان‌ها بود

مهرناز جمالی مسئول آکادمی فدراسیون درخصوص برگزاری جلسات آنلاین آکادمی با روسای هیات‌های استانی اظهار داشت: این جلسات طی سه روز از تاریخ دهم تا ۱۲ آبان‌ماه و به صورت منطقه‌بندی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهرناز جمالی مسئول آکادمی فدراسیون درخصوص برگزاری جلسات آنلاین آکادمی با روسای هیات‌های استانی اظهار داشت: این جلسات طی سه روز از تاریخ دهم تا ۱۲ آبان‌ماه و به صورت منطقه‌بندی برگزار شد.

جمالی با اشاره به برنامه آکادمی برای توسعه رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسات سامان‌دهی امور آموزشی و فعال شدن آکادمی استان‌هاست که بتوانیم از این طریق رشته‌های فدراسیون را در کشور توسعه دهیم.

وی در ادامه افزود: در این سه روز توانستیم جلسات آنلاین را با روسای هیات‌های تهران، قم، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، یزد، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، گلستان، خراسان شمالی، بوشهر و نایب رییس‌های استان‌های همدان و البرز برگزار کنیم.

مسئول آکادمی فدراسیون گفت: جلسات طی سه مرحله و به صورت منطقه‌ای با روسای هیات‌ها برگزار و در ابتدا مقرر شد هیات‌های استانی، امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری و لیست مربیان و مدرسین استان را جهت فعال شدن آکادمی‌های استانی اعلام کنند.

وی افزود: هیات‌های استانی باید در راستای آموزش‌های مهارتی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی قدم بردارند که این موضوع به منظور درآمدزایی و به کارگیری مربیان استان طبق ضوابط قانونی فدراسیون است. همچنین در اولین دوره کلاس‌های مربیگری می‌بایست سهمیه برای مربیان استان‌ها درنظر گرفته شود.

جمالی خاطرنشان کرد: برای برگزاری کلاس‌ها در استان‌های محروم با نظر رییس و شورای فدراسیون بیشترین تخفیف لحاظ خواهد شد.

وی اظهار داشت: اولین دوره مربیگری با سرفصل‌ها و دستورالعمل‌های جدید توسط آکادمی فدراسیون و به صورت سراسری برگزار خواهد شد و پس از آن هیات‌های استانی نسبت به میزبانی این دوره‌ها می‌توانند اقدام کنند.