رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان: فدراسیون عزم جدی برای ساماندهی مربیان و داوران استان‌‌ها دارد

مرتضی عباسی: هدف ما بالا رفتن کیفیت کلاس‌های مارشال است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مرتضی عباسی رییس هیات استان گلستان درخصوص موضوعات مطرح شده در جلسه مشترک با نایب رییس فدراسیون و سرپرست آکادمی فدراسیون اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های مربیگری مارشال در استان گلستان بود.

وی افزود: هدف اصلی ما در هیات استان و مدیران فدراسیون این است که کلاس‌های مربگیری و داوری با کیفیت در سطح استان برگزار شود. فدراسیون عزم جدی برای ساماندهی مربیان و داوران استان‌‌ها دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات چندجانبه منطقه‌ای و کشوری و نظام‌مندتر شدن فعالیت استان‌ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود. استان گلستان جزو اولین استان‌هایی خواهد بود که امکان برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری را خواهد داشت.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان افزود: ما در استان این ظرفیت و امکان را داریم که مسابقات منطقه‌ای را با استان‌های همجوار مثل مازندران، گیلان و خراسان جنوبی برگزار کنیم. درحال حاضر به مناسبت‌های مختلف مسابقات استانی را برگزار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: به مسئولین فدراسیون این پیشنهاد را دادیم که به صورت منطقه‌ای مسابقات آفرود را برگزار کنیم و تور سافاری را به صورت کشوری در بهمن‌ماه در استان گلستان داشته باشیم.