قهرمان مسابقات اسلالوم آذربایجان غربی: شرایط برای رشد و توسعه رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی فراهم شده است

ساسان امتنانی: آذربایجان غربی پتانسیل خوبی در رشته اتومبیلرانی دارد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ساسان امتنانی نفر اول مسابقات چندجانبه اسلالوم آذربایجان غربی درخصوص شرایط برگزاری این مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات از لحاظ کمی و کیفی شرایط خوبی داشت و هیات آذربایجان غربی تا حد امکان سعی کرد مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

وی در ادامه افزود: شرایط مسابقه برای ورزشکاران راضی کننده بود و با توجه به اینکه از چند استان دیگر نیز علاقه‌مندان در ارومیه حضور پیدا کرده بودند شاهد رقابت جذابی از همه شرکت کنندگان بودیم. بنده از سال 97 در مسابقات حضور پیدا می‌کنم و در این مدت توانستم ۴ بار عنوان قهرمانی در درگ و اسلالوم، دو بار عنوان نایب قهرمانی در تایم تریل و اسلالوم و سه بار مقام سوم مسابقات درگ و اسلالوم را به دست آورم.

امتنانی خاطرنشان کرد: شرایط برای رشد و توسعه رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی فراهم شده است ولی بازهم نیاز به حمایت بیشتر داریم که ورزشکاران به شرایط ایده‌آل برسند. هیات آذربایجان غربی همه تلاش خود را برای خدمت به ورزشکاران انجام می‌دهد ولی این کافی نیست و حمایت دوچندان فدراسیون را می‌طلبد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی پتانسیل بالایی در رشته‌های اتومبیلرانی دارد و قطعا با کم رنگ شدن شرایط کرونایی در کشور با برنامه‌ریزی منظم شاهد موفقیت ورزشکاران این استان خواهیم بود.