با اعلام کمیته ریس؛

تصمیمات استیواردهای راند اول مسابقه ریس مشخص شد

تصمیمات استیواردهای راند اول مسابقه سرعت مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۳ مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و بر اساس اعلام کمیته اتومبیلرانی سرعت(ریس) تصمیمات استیواردهای راند اول مسابقه سرعت مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۳ مشخص و اطلاع رسانی شد

بر این اساس تصمیمات به شرح زیر است:
در کلاس ۲۰۶ مقدماتی، شماره های ۶۴ آقای علی مرادی، ۵۰ آقای حامد عزتی و ۶۰ آقای فرهنگ بهرامی بدلیل استفاده از سنگ بجای وزنه در خودرو، با یک جلسه محرومیت تعلیقی و دریافت اخطار و ارائه تعهد کتبی جریمه و شماره های ۴۹ آقای فرهاد خسروی، ۵۷ آقای ورقا سلیمانی وادقانی و ۶۷ آقای مهدی مرادی بدلیل کسری وزن در روز تایم گیری، با دریافت اخطار و ارائه تعهد کتبی جریمه میگردند.

در کلاس BP اختصاصی، شماره ۹۵ آقای بهروز فیاض بدلیل ایجاد برخورد و از دست رفتن مقام دومی شماره ۶۳، با یک جلسه محرومیت قطعی جریمه میگردد.

در کلاس ۲۰۶ اختصاصی، شماره ۱۶ آقای آرش خامنه بابت رفتار غیر ورزشی با اعضا برگزاری با یک جلسه محرومیت قطعی و ارائه تعهد کتبی جریمه میگردد.

در کلاس 2000 GT، شماره ۱۵ آقای مجتبی مهری بدلیل ایجاد برخورد و رانندگی خطرناک، با یک جلسه محرومیت تعلیقی و دریافت اخطار و ارائه تعهد کتبی جریمه و شماره ۱۲ آقای شروین یگانه بدلیل رانندگی خطرناک با دریافت اخطار و ارائه تعهد کتبی جریمه میگردند. همچنین هر دو راننده مذکور به جهت اتفاقات پیش آمده در سرویس پارک در پایان مسابقه، جهت ارائه توضیحات به کمیته ریس احضار میگردند.