با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری؛

اولین راند مسابقات سوپربایک برگزار شد 

اولین دوره مسابقات سوپربایک(موتورریس) باشگاهها و دستجات آزاد کشور با حضور ۶۵ ورزشکار از سراسر کشور در هفت کلاس برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، عصر امروز جمعه ۶ خرداد ماه اولین دوره مسابقات سوپربایک(موتورریس) باشگاهها و دستجات آزاد کشور با حضور ۶۵ ورزشکار از سراسر کشور در هفت کلاس برگزار شد. 

دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در پیست مجموعه ورزشی آزادی از روند برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقات شاهد صحنه های جذاب و زیبایی بودیم و این همان چیزی است که در ورزش دنبال آن هستیم،نشاط تحرک،غرور،هویت و انسجام چیزی است که در ورزش وجود داشته و با موفقیت درعرصه مسابقات داخلی و بین المللی به مردم هم این حس شادابی و غرور  با پیروزی ایجاد می شود بخصوص که جامعه ورزش قهرمانی ما جامعه بزرگ و جوانی است و می بایست مورد حمایت قرار گیرد.

وی تصریح کرد:با حضور آقای ناظمی در رأس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و تیم کاری خوبی که دارند من به آینده این فدراسیون خوشبینم و در واقع نوید روزهای خوبی را می دهد و برگزاری چنین مسابقاتی نیاز به حمایت دارد و در واقع کمک به فدراسیون جهت افزایش زیر ساختهای اتومبیلرانی و موتورسواری در چند استان کشور و همچنین نوسازی تجهیزات و کمک به آنها جهت ورود تجهیزاتشان و اخذ مجوز های لازم می تواند نقش بسزایی  در کمک به آنها داشته باشد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت :بدون تردید برگزاری چنین مسابقاتی آنهم با وجود چنین جوانان با نشاط و علاقه مند می تواند در افزایش نشاط ،همبستگی،شادابی و غرور در میان مردم نقش مهمی داشته و رسانه ملی که همواره در چنین مواردی در کنار جامعه ورزش کشور و قوت قلب آنها بوده اند نقش بسزایی دارد.