رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان: یکی از مهم ترین برنامه های ما رسیدگی و توجه به بخش آموزش است/ با کار زیاد باید برسیم به آن چیزی که لیاقت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان است

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان: یکی از مهم ترین برنامه های ما رسیدگی و توجه به بخش آموزش است/ با کار زیاد باید برسیم به آن چیزی که لیاقت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان است


اسکندر عیسوند رئیس هیات موتوسواری و اتومبیلرانی خوزستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص برنامه های این هیات در چهار سال آینده گفت:
استان خوزستان دارای پتانسیل‌ بالایی در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی است و ورزشکاران بسیار خوبی دارد. این مساله مسئولیت ما را دو چندان می کند که انشالله با یک کار و برنامه مضاعف و تلاش شبانه روزی با اعضای هیات بتوانیم اهداف بلند مدت و کوتاه مدت را دنبال کنیم.
 
عیسوند گفت: باتوجه به کمبود هایی که در مدت سرپرستی در زمینه های مختلف مشاهده کردم و ساعت ها گفتگو با ورزشکاران، کمیته ها و متخصصان این رشته، یکی از مهم ترین برنامه های ما رسیدگی و توجه به بخش آموزش است، آموزش مربیان و داوران در کلیه رده ها و همچنین فعال کردن هیات های شهرستان ها که امیدوارم با حضور چشمگیر تر از گذشته ما را کمک و یاری کنند.

رئیس هیات خوزستان گفت: در بحث زیرساخت نیز هدف دیگر ما این است که بتوانیم یک پیست و یک مجموعه اختصاصی برای موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان داشته باشیم، رایزنی هایی هم صورت گرفته و با مدیران کل منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و ورزش و جوانان نشست های خوبی در این زمینه داشتیم این یکی از اهداف بلند مدت ما است و پیگیر این موضوع نیز هستیم.

عیسوند گفت: ساماندهی استعداد های استان نیز یکی دیگر از برنامه های ما و همکارانمان است، افراد علاقه مندی که خارج از پیست فعالیت دارند را دعوت می کنیم با عضویت در هیات و ادامه فعالیت در هیات در فضایی ایمن انرژی خودشان را خالی کنند همچنین آموزش های همگانی برای کاهش مشکلات در سطح شهر و افزایش فرهنگ ترافیکی نیز برگزار میشود.

 فعال کردن بحث آموزش با تاسیس آکادمی با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان یکی دیگر از برنامه هایمان است. باید زیاد کارکنیم تا خودمان را برسانیم به آن چیزی که لیاقت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان است.
عیسوند در پایان گفت: رعایت قانون مداری و پایبندی به قانون یکی از مهم ترین اصولی است که دوستان ورزشکار در تمام کشور در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی باید رعایت کنند. من تقاضا دارم از تمامی ورزشکاران به خصوص ورزشکاران خوزستان تلاش کنند قانون مدار باشند، با توجه به شرایطی که موتورهای سنگین دارند تلاش کنند که تردد هایشان در سطح شهر و شهرستان یک معضل نشود. با توجه به ممنوع بودن تردد این موتورها توقیف شوند و ما نیز نتوانیم از آنها دفاع کنیم. 
ما هم در این بخش از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و تمام قد در خدمت ورزشکاران خواهیم بود.