English    

تنها منبع اطلاع رسانی برنامه ها و رویدادهای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سایت رسمی این فدراسیون میباشد.             سال 1396 ، سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال                                                   

   






















 



در دیدار با ورزشکاران و مربیان و مسئولان کمیته های درگ، دریفت و اتومبیل سرعت:

صیدانلو : شنیدن انتقادات و مواجهه با سلایق مختلف، یکی از مراحل پیشرفت است/با خلاقیت باید به دنبال ایده های نو بود

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه دیدارهای خود طبق برنامه ریزی به عمل آمده، روز سه شنبه یازدهم مهرماه در محل پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی با ورزشکاران و دست اندرکاران رشته های درگ، دریفت و اتومبیل سرعت ملاقات کرد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، در این دیدار رئیس فدراسیون ابتدا اهداف این دیدارها را آشنایی هرچه بیشتر مسئولان فدراسیون با مشکلات ورزشکاران و دست اندرکاران رشته های مختلف خواند و عنوان داشت : سعی بر این است به کمک این جلسات بتوانیم با خرد جمعی و ارایه پیشنهادات در جهت رشد این رشته ها قدم برداریم، وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته اتفاقات خوبی در برخی رشته ها افتاده اظهار داشت: باید تلاش کمیته ها و ورزشکاران بر این باشد که از قانون گریزی و برخورد سلیقه ای با مسائل دوری کنیم، رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی اعلام کرد: از سال قبل اختیار برگزاری و اعمال قوانین صحیح را به کمیته ها واگذار کردیم و تاکید مان بر این بود که اگر حقی از ورزشکاری ضایع شود، مسئول مستقیم و پاسخگوی آن کمیته است، صیدانلو بالا بردن تحمل در شنیدن انتقادات و مواجهه با سلایق مختلف را یکی از مراحل پیشرفت دانست، وی روش صحیح اطلاع رسانی را از عوامل اصلی در کم شدن سوءتفاهمات دانست.
پس از آن حاضرین به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل مربوط به کمیته ها و مشکلات خود پرداختند که اهم آنها تهیه ابزار و تجهیزات سخت افزاری داوری برای کاهش ضریب اشتباهات داوران، تهیه تجهیزات تایم گیری، بحث بیمه ورزشکاران در حوادث احتمالی، جلوگیری از اعمال سلیقه در اجرای قوانین توسط هیات های استانی در برگزاری مسابقات ، تعریف شرح وظایف گروه های برگزاری و همچنین نحوه اعمال قوانین فنی و مراحل ایجاد تغییرات برای رسیدن به قوانین جهانی و ... بود.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه سخنان خود و پاسخ به مسائل مطرح شده بیان کرد: اینگونه جلسات، مشکلات ورزشکاران و کمیته های را برای من و دیگر مسئولان فدراسیون، ملموس تر کرده است، علی رغم سر و صدای زیاد این رشته ها این فدراسیون از مظلوم ترین فدراسیون های کشور محسوب می شود زیرا از بین این همه پروژه های ورزشی دولتی، شهرداری و سازمان بسیج در طول این سی و چند سال گذشته حتی یک پروژه به این ورزش اختصاص ندارد وبعد از رایزنی های فراوان توانستیم قول های مساعدی از وزیر محترم ورزش و جوانان در پروژه های جدید بگیریم که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.
صیدانلو در خصوص بروز حوادث احتمالی و جلوگیری از آن، تشکیل کمیته ایمنی را در سال گذشته از اولویت های مهم فدراسیون دانست و اعلام کرد تدوین قوانین جامع مربوط به ایمنی همه رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در حال انجام است و به زودی به همه کمیته ها و هیات های استانی ابلاغ خواهد شد و همه مجاب به اعمال آن همانند آیین نامه های فنی و اجرایی هستند چه در مسابقات قهرمانی کشور و چه استانی و در این بخش با هیچ کس تعارف نداریم و هیچ هیات استان یا ارگانی بدون مجوز و ناظر فدراسیون نمی تواند مسابقه برگزار کند.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یاد آدور شد: در گذشته اشتباهاتی در نحوه تهیه و اجاره سنسورها رخ داده و تلاش بر این است تا قبل از مسابقه بعدی سرعت این مشکل نیز حل شود، وی تهیه سخت افزارهای مناسب برگزاری مسابقات و داوری را دستور کار فدراسیون در سال جاری دانست و در خصوص قوانین و آیین نامه های فنی، برگزاری، داوری و شرح وظایف هم گفت: از سال گذشته به کمیته های مربوط اعلام کردیم بر اساس قوانین بالادستی و همسو با FIA قوانین داخلی را تدوین نمایند و اگر در حوزه های داوری و برگزاری مسابقات اختلاف نظری وجود دارد در جلسات مشترک به نتیجه برسند، وی همچنین بیان کرد: قرار نیست یک شبه تغییرات را ایجاد کنیم بلکه باید در یک چرخه پلکانی به سمت قوانین جهانی پیش برویم و ورزشکاران را با آن آشنا کنیم تا بتوانیم در سال های آینده برای مسابقات اتومبیلرانی اعزام داشته باشیم.
وی در خصوص تشکیل کلاسهای مختلف مسابقات یا تداوم برخی کلاسها اظهار داشت: اختیار این اتفاقات به عهده خود کمیته ها است که با توجه به قوانین FIA و شرایط موجود و با جلسات مشترک با کمیته فنی به نتیجه برسند، وی اظهار کرد دست کمیته ها در بحث همگانی باز است و قرار نیست حتماً کاری جایی تجربه شده باشد تا ما هم آن را تقلید کنیم این به خلاقیت افراد بر می گردد که بتوانند ایده های نویی را مطرح و اجرا کنند.








تاريخ  ارسال:چهارشنبه 12 مهر 1396 - 14:44

کد:50497-1396


 اخبار مرتبط:


 



 

  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 

 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

 


       

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.