دوره مربیگری درجه ۳ موتورسواری به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دوره مربیگری درجه ۳ موتورسواری از سوی کمیته آموزش فدراسیون در استان کرمانشاه برای علاقمندان به این رشته برگزار شد.
در این دوره آموزشی که با هدف ارتقای سطح علمی و فنی مربیان برگزار شد، حدود ۲۰ نفر از علاقهمندان و فعالان این رشته از استانهای اراک، ایلام، همدان و لرستان حضور داشتند و آموزشهای تخصصی لازم را فرا گرفتند.
همچنین در حاشیه برگزاری این دوره، اعضای کمیته آموزش فدراسیون از پیستهای موتورسواری استان کرمانشاه بازدید کردند و ظرفیتها و امکانات موجود برای توسعه این رشته مورد بررسی قرار گرفت.
