چهارشنبه بیست و هفتم خرداد ماه
تأکید استاندار کرمان بر توسعه رالی‌های بین‌المللی در قلب کویر شهداد

طالبی: از تورنمنت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت می‌کنیم

در دیدار سخنگوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و رئیس هیئت استان با استاندار کرمان، ضمن تأکید بر میزبانی از رویدادهای فراملی در کویر شهداد، استاندار کرمان به عضویت افتخاری این فدراسیون درآمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛ میلاد مقیمی‌زاده سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون به همراه محمدعلی بهرامی رئیس هیئت استان کرمان، با حضور در محل استانداری کرمان با محمدعلی طالبی استاندار کرمان، دیدار و پیرامون توسعه این رشته ورزشی گفتگو کردند.

در این نشست، طرفین بر ضرورت تدوین تقویم اجرایی برای برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی رالی و بهره‌گیری از پتانسیل گردشگری کویر شهداد برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های استان کرمان تأکید کردند.

محمدعلی طالبی، استاندار کرمان، در این دیدار با اشاره به اقلیم منحصر‌به‌فرد و ظرفیت‌های طبیعی استان، اظهار داشت: برگزاری رالی‌های سالیانه کویرنوردی به میزبانی کویر و کلوت‌های شهداد، یکی از اقدامات هوشمندانه و مؤثر در راستای معرفی جهانی استان کرمان است.

وی افزود: تورنمنت‌های رالی در سطوح داخلی و بین‌المللی را تعریف کنید و مجموعه استانداری از اجرای این برنامه‌ها حمایت کامل خواهد کرد.

وی همچنین به جایگاه جهانی کویر شهداد اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی منطقه‌ای، می‌توان رویدادهای بزرگ بین‌المللی را در کرمان پایه‌گذاری کرد که این موضوع ابزاری قدرتمند برای توسعه گردشگری و نمایش جاذبه‌های استان خواهد بود.

در بخش پایانی این دیدار، به پاس حمایت‌های ویژه مقام عالی دولت در استان از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی، لوح تقدیر یادبودی از سوی محمدرضا پازندمهر رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، به محمدعلی طالبی اهدا شد.

همچنین در این مراسم، کارت ملی عضویت در فدراسیون و یک عدد «کلاه ایمنی» که به عنوان نماد هویت و امنیت در این رشته ورزشی شناخته می‌شود، به رسم یادبود به استاندار کرمان اهدا گردید تا ایشان رسماً در کنار خانواده بزرگ این ورزش قرار گیرند.

گفتنی است شهر‌کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته میزبان مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور است.