چهارشنبه بیست و هفتم خرداد ماه
به منظور حضور در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور؛

نایب رئیس فدراسیون وارد کرمان شد

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حضور و نظارت بر رقابت‌های اسلالوم قهرمانی کشور به کرمان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ظهر امروز با استقبال رسمی محمدعلی بهرامی، رئیس هیات استان کرمان، فیروزه سید مهدی وارد فرودگاه شهر کرمان شد.

این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی هیات استان کرمان و در پیست جنگل قائم برگزار می‌شود. 

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، رقابت‌های بخش بانوان فردا (پنجشنبه) و مسابقات بخش آقایان روز جمعه برگزار خواهد شد تا برترین‌های اتومبیلرانی اسلالوم کشور در این پیست به رقابت بپردازند.