نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حضور و نظارت بر رقابتهای اسلالوم قهرمانی کشور به کرمان سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ظهر امروز با استقبال رسمی محمدعلی بهرامی، رئیس هیات استان کرمان، فیروزه سید مهدی وارد فرودگاه شهر کرمان شد.
این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی هیات استان کرمان و در پیست جنگل قائم برگزار میشود.
طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته، رقابتهای بخش بانوان فردا (پنجشنبه) و مسابقات بخش آقایان روز جمعه برگزار خواهد شد تا برترینهای اتومبیلرانی اسلالوم کشور در این پیست به رقابت بپردازند.
