مجمع عمومی سالیانه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان با حضور کوروش صبوریان دبیرکل فدراسیون امروز هفتم خردادماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مجمع عمومی سالیانه هیات استان کرمان امروز هفتم خردادماه سال جاری در شهر کرمان با حضور کوروش صبوریان دبیرکل فدراسیون و حجت سلطانی نژاد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و سایر اعضا در محل سالن سادات شهرداری این شهر برگزار شد.
در این نشست، ابتدا گزارش عملکرد فنی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در بخشهای قهرمانی، پایه، آموزش و بانوان توسط محمدعلی بهرامی رئیس هیات استان به اعضا ارائه شد.
اعضای مجمع با مرور برنامههای عملیاتی سال گذشته، بر لزوم ادامه مسیر توسعه موتورسواری و اتومبیلرانی در استان تأکید کردند.
در ادامه، گزارش مالی هیات شامل هزینهها، منابع تأمینشده، حمایتهای دریافتی و برنامهریزی مالی سال آینده ارائه و مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
همچنین در بخش دیگری از جلسه، برنامههای آینده هیات استان کرمان در حوزههایی مانند تقویت تیمها، ارتقای سطح فنی مربیان و داوران، تقویت ساختار بانوان و بهبود زیرساختهای تمرینی مطرح شد. اعضا با ارائه پیشنهادها و نقطهنظرات خود بر ضرورت توجه ویژه به کشف و پرورش استعدادهای ورزشکاران موتور اسپرت در استان تأکید کردند.
در پایان مجمع نیز با جمعبندی مباحث مطرحشده، این نشست در فضایی مثبت و همراه با تبادل سازنده نظرات به کار خود پایان داد. اعضای مجمع با تأکید بر برنامهریزی منسجم و استمرار همکاریها، ابراز امیدواری کردند که مصوبات این جلسه زمینهساز پیشرفت بیشتر ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در سال آینده باشد.
