رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان: شروع دوباره مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی نشاط اجتماعی را گسترش می‌دهد

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان گفت: شروع دوباره مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی نشاط اجتماعی را گسترش می‌دهد و ورزشکاران دلگرم می‌شوند.

مرتضی عباسی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص ازسرگیری مسابقات کمیته‌های فدراسیون اظهار داشت: متاسفانه بیش از دو سال تمامی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل بود و همین امر باعث شده بود که ورزشکاران انگیزه خود را برای تمرین و مسابقه از دست بدهند.

وی در ادامه افزود: با کمرنگ شدن ویروس کرونا در کشور یکی از اتفاقات خوب برگزاری مسابقات است و شاهد بودیم که در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفت مسابقات ازسر گرفته شده است. هفته گذشته مسابقات موتورریس در پیست آزادی تهران برگزار شد که استقبال باشکوهی توسط ورزشکاران صورت گرفته بود. 

عباسی ادامه داد: این هفته نیز مسابقات دریفت را درپیش داریم که امیدوارم همچون مسابقات موتورریس با حضور گسترده ورزشکاران برگزار شود. شروع دوباره مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی نشاط اجتماعی را گسترش می‌دهد و ورزشکاران دلگرم می‌شوند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان درخصوص برنامه های این هیات در استان خاطرنشان کرد: روز جمعه به صورت مشترک با استان‌های مازندران و خراسان شمالی مسابقات اسلالوم را برگزار خواهیم کرد. همچنین هفته بعد نیز مسابقات موتورکراس برگزار می‌شود.