مسئول کمیته سرعت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: اکثر استان‌ها برای حضور در مسابقه سرعت اعلام آمادگی کردند/ با حمایت دکتر ناظمی کمیته سرعت دارای ساختار شد/ برای سال ۱۴۰۱ مسابقات متعددی درپیش داریم

علی مشرفی: برای سال ۱۴۰۱ مسابقات متعددی درپیش داریم


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، علی مشرفی مسئول کمیته سرعت فدراسیون درخصوص برگزاری اولین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت اظهار داشت: بعد از حدود سه سال که این مسابقه به دلیل شیوع کرونا و تغییرات مدیریتی برگزار نمی‌شد خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی فدراسیون امکان برگزاری این مسابقه فراهم شد.

وی افزود: این اولین راند مسابقات سرعت در سال ۱۴۰۰ است که قصد داریم روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه به میزبانی پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران برگزار کنیم. تغییرات ساختاری خوبی در کمیته سرعت صورت گرفته و شوراهای مختلفی در کمیته از قبیل شورای فنی، شورای مربیان و شورای برگزاری شکل گرفته است.

مشرفی ادامه داد: شورای پیشکسوتان نیز برای مشارکت حداکثری نخبگان و فعالان این رشته تشکیل شد که بتوانیم سطح مسابقات را بالا ببریم.

وی خاطرنشان کرد: اولین راند مسابقه سرعت که روز جمعه برگزار خواهد شد تقریبا پیش‌نیاز مسابقات سال ۱۴۰۱ است. در سال آینده چند مسابقه سرعت را خواهیم داشت، همچنین برای اولین بار دو راند مسابقات استقامت را برای اولین بار در ایران برگزار می‌کنیم. دو راند مسابقه پیشکسوتان را نیز در سال آینده درپیش خواهیم داشت.

مسئول کمیته سرعت فدراسیون اظهار داشت: تمام سعی ما این است که این مسابقه پیش‌رو در بهترین شرایط ممکن برگزار شود و به نوعی آمادگی لازم را برای مسابقات سال آینده پیدا کنیم. کارهای بسیار خوبی در شورای فنی، شورای مربیان و شورای برگزاری کمیته انجام داده‌ایم. امیدواریم روز جمعه شاهد برگزاری یک مسابقه خوب و باکیفیت باشیم.

وی گفت: تشکر ویژه می‌کنم از دکتر ناظمی که در این مدت حمایت بسیار خوبی از کمیته سرعت و برنامه‌های این کمیته داشتند. امیدواریم که با تلاش و یاری همه دست‌اندرکاران فدراسیون که همیشه پشتیبان ما بودند مسابقه سرعت به بهترین شکل برگزار شود.

مشرفی تصریح کرد: سایت از شب گذشته برای علاقه‌مندان باز شده است که بتوانند برای مسابقه روز جمعه ثبت‌نام انجام دهند. تمام استان‌ها اعلام آمادگی کردند برای حضور در اولین راند و پیش‌بینی می‌کنیم که بهترین ورزشکاران ما در مسابقات حضور داشته باشند.