نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:هستی رضایی یکی از استعدادهای ناب موتورسواری است/ فدراسیون زمینه لازم برای شناساندن استعدادهای بانوان را ایجاد کرده است

نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:هستی رضایی یکی از استعدادهای ناب موتورسواری است/ فدراسیون زمینه لازم برای شناساندن استعدادهای بانوان را ایجاد کرده است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فیروزه سیدمهدی نایب رییس بانوان فدراسیون درخصوص عملکرد هستی رضایی بانوی موتورسوار کشورمان در مسابقات امارات اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی برای بانوان ورزشکار ما چه در رشته موتورسواری و چه در رشته اتومبیلرانی فراهم شده است که بتوانند قابلیت و توانایی خود نشان دهند. آینده روشنی در انتظار دختران موتورسوار است و درخشش ورزشکارانی همچون رضایی باعث می‌شود انگیزه بین دیگر دختران ما ایجاد شود.

وی افزود: این نشان دادن توانایی بانوان ورزشکار نه تنها در داخل کشور بلکه در میادین بین‌المللی نیز مشهود است. حمایت فدراسیون به ویژه دکتر ناظمی از بانوان باعث شد در یک سال گذشته شاهد توفیقات خوبی در بخش بانوان باشیم.

سیدمهدی خاطرنشان کرد: هستی رضایی یکی از بانوان ورزشکار ما است که با وجود سن پایین ولی قابلیت بسیار بالایی دارد و خوشبختانه موفق شد در مسابقات امارات در جایی که اکثر حریفانش از نظر سنی از او بزرگتر بودند بتواند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد. بدون شک ما قدر اینچنین استعدادهایی را می‌دانیم و سعی می‌کنیم که توجه کافی به این ورزشکاران کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون اظهار داشت: هستی رضایی یکی از استعدادهای ناب موتورسواری ایران است که در آینده بیشتر شاهد توانایی و درخشش این ورزشکار در مسابقات بین‌المللی خواهیم بود.

سیدمهدی با اشاره به برگزاری مسابقه موتورکراس در روز جمعه به میزبانی پیست آزادی گفت: امیدواریم که شاهد رقابت خوب بین بانوان موتورسوار باشیم و از بین آنها استعدادهای دیگری مثل هستی رضایی ظهور کند.