مازیار ناظمی خبر داد:

سمینار بین المللی اتومبیلرانی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی از برگزاری سمینار بین المللی اتومبیلرانی با حضور مدرسین فدراسیون جهانی این رشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: با پیگیری این فدراسیون و صدور مجوز فدراسیون جهانی، شاهد حضور مدرسین ارشد این فدراسیون بین المللی در ایران و برگزاری سمینار بین المللی اتومبیلرانی خواهیم بود.

ناظمی در ادامه افزود: با برنامه ریزی انجام شده، سهمیه هایی به تمامی استان های کشور داده شده تا نسبت به اعزام نفرات مدنظر به منظور حضور در این رویداد اقدام نمایند.

ناظمی مشارکت بخش بانوان در این رویداد آموزشی را از برنامه های اصلی فدراسیون برشمرد و تصریح نمود: توسعه و رشد متوازن و همزمان هر دو بخش آقایان و بانوان از اهداف اصلی فدراسیون بوده و بر همین اساس، توجه ویژه به حوزه آموزش در بخش بانوان در دستور کار فدراسیون قرار دارد و در این سمینار نیز لزوم معرفی و حضور نمایندگان بخش بانوان به استانهای مختلف ابلاغ شده است

ناظمی در پایان گفت: طراحی ساختار جدید فدراسیون و بهره مندی از ظرفیت های تمامی رشته های تحت پوشش در کنار توسعه هر چه بیشتر فعالیتها در تمام استانهای کشور در دستور کار فدراسیون قرار دارد.