سردار تیمور حسینی: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از پتانسیل‌های بالای کشور در جهت ترویج فرهنگ رانندگی است/ بزودی کارگروهی با حضور فدراسیون برای کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای تشکیل می شود

سردار تیمور حسینی معاون پلیس راهور ناجا در مراسم افتتاح پیست آنرود آرسی اظهار داشت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از پتانسیل‌های بالای کشور است که می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق در جهت ترویج فرهنگ رانندگی خدمات شایانی را ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سردار تیمور حسینی معاون پلیس راهور ناجا در مراسم افتتاح پیست آنرود آرسی اظهار داشت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از پتانسیل‌های بالای کشور است که می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق در جهت ترویج فرهنگ رانندگی خدمات شایانی را ارائه دهد.

وی افزود: به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون خیلی خوشحالم که می‌توانم قدمی را درجهت توسعه این رشته و همچنین بالا رفتن فرهنگ رانندگی برداریم.

معاون پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: قرار است به زودی کارگروهی تشکیل شود و در این کارگروه بررسی کنیم که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی چقدر می‌تواند در موضوع کاهش سوانح رانندگی، تصادفات و جانباختگان جاده‌ای و داخل شهری که هزینه زیادی را بر دوش کشور می‌گذارد نقش داشته باشد.

وی اظهار داشت: امیدوارم با همفکری و هم‌اندیشی همه دوستان در مجموعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بتوانیم به توفیقات مهمی در این کارگروه دست پیدا کنیم با همکاری خوبی که بین فدراسیون و پلیس شکل گرفته است.