حسین نبوی: ارائه مطالب جدید و به روز FIA و حضور صمیمی وزیر ورزش و جوانان از نقاط قوت برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون بود

حسین نبوی: ارائه مطالب جدید و به روز FIA و حضور صمیمی وزیر ورزش و جوانان از نقاط قوت برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حسین نبوی رئیس کمیته رالی فدراسیون در خصوص برگزاری سمینار سه روزه آموزشی اتومبیلرانی با حضور مدرسین رسمی فدراسیون جهانی اظهار داشت: برنامه ریزی برگزاری سمینار از سال گذشته به عنوان یکی از گرنت های آموزشی فدراسیون جهانی جهت ارتقا سطح کیفی موتور اسپرت در ایران انجام شده بود. 
با مشورت و نظر دکتر ناظمی رئیس فدراسیون و همکاری آکادمی این سمینار در سه روز برگزار شد.

نبوی گفت: به لطف خدا شاهد برگزاری سمینار خوبی بودیم و اکثر شرکت کنندگان از کیفیت برگزاری و مطالب عنوان شده در این سمینار رضایت داشتند.
کم و کاستی هایی هم وجود داشت که در رویداد های بعدی مورد توجه قرار می گیرد تا کیفیت بهتری ارائه شود.
کمیته های مرتبط و کمیته های مسابقات می توانستند حضور داشته باشند و مشکلاتی در پخش آنلاین و وبینار وجود داشت، همچنین سطح معلومات شرکت کنندگان باید قبل از برگزاری مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص نقاط قوت سمینار گفت: پکیج آموزشی متنوعی در این سمینار ارائه شد، حضور گرم و صمیمی وزیر ورزش و جوانان با ارزش بود و نظر ایشان در خصوص اهمیت آموزش مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
حضور دوستانه و با کیفیت مدرسین FIA، همکاری پیست کارتینگ و پیست آزادی، حضور روسای هیات های استانی،
به کارگیری متخصصین ایرانی و افراد با تجربه کشور در کنار مدرسین درغالب آموزش مدرسین و به طور کلی بالا بودن سطح رضایت مندی شرکت کنندگان در سمینار
ارائه مطالب جدید و به روز FIA یکی از نکات مهم 
برگزاری بود.
کیفیت مطلوب هتل و پذیرایی مدرسین و مهمانها،پوشش رسانه ای و تصویری مطلوب توسط روابط عمومی فدراسیون از نقاط قوت برگزاری بود.

نبوی گفت: یکی دیگر از نقاط قوت این سمینار حضور مستمر مسئولین فدراسیون بود.
رئیس، نواب رئیس، دبیر و کادر اجرایی فدراسیون در این سه روز وقتشان را به سمینار اختصاص دادند.
تا به حال چنین حمایتی از سوی ستاد فدراسیون نداشته ایم و حضور فعالشان جای تقدیر دارد.

رئیس کمیته رالی فدراسیون در خصوص دستاورد های این سمینار افزود: یادآوری و‌ باز آموزی قوانین رالی جهت احیا مسابقات قهرمان کشوری در سال ۱۴۰۱، حرکت به سوی ایجاد زیر ساخت کمیته تخصصی دیجیتال ریسینگ، حرکت به سوی برگزاری لیگ های مستمر کارتینگ اسلالوم در راستای نظرات‌ وزیر محترم ورزش در گسترش موتور اسپرت ایران، استفاده از دروس و روش های “زنجیره فرامین” در برگزاری هر چه بهتر مسابقات، رفع اشکالات دا‌وری دریفت در این سمینار بود که می توان به آن اشاره کرد.