در پایان جلسه کمیته انضباطی؛

مازیار ناظمی: قهرمانان ملی سرمایه های اصلی فدراسیون هستند‌

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون قهرمانان ملی را از سرمایه های اصلی هر رشته ورزشی برشمرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون قهرمانان ملی را از سرمایه های اصلی هر رشته ورزشی برشمرد و افزود :
حضور قهرمانان شاخص و مطرح در رویدادهای ورزشی علاوه بر جذاب تر شدن رقابتها، موجب افزایش انگیزه سایر ورزشکاران شده و در نهایت منجر به پیشرفت و ارتقای سطح مسابقات و سایر ورزشکاران نیز خواهد شد

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی این فدراسیون در دیدار با شهاب پیشانی دار گفت : قهرمانان ملی و ورزشکاران الگو و مایه قوت و اعتماد خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی هستند. وی با اشاره به جایگاه نام دارانی مانند شهاب پیشانی دار افزود : بهترین مسیر برای رفع سو تفاهم ها دیدار و گفت وگوست، آقای پیشانی دار یک سرمایه ملی است و خوشحالم به جای برخوردهای قهری و انضباطی شدید، امروز در یک نشست صمیمانه و اصلاحی، روال بهتری را در پیش گرفتیم.

مازیار ناظمی در ادامه تصریح نمود : حفظ حرمت خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی بر همه ما واجب است و قهرمانان و افراد شاخص بواسطه اینکه به صورت مستمر مورد توجه افکار عمومی هستند نقش مهم تری را در این خصوص دارا می باشند و طبعا میبایست با رعایت کامل اخلاق حرفه ای، همیار و همراه مجموعه مدیریتی فدراسیون باشند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین افزود : خوزستان از گذشته مهد پرورش قهرمانان بزرگی بوده و از مستعدترین استان های ایران است و بدون شک اخبار بسیار خوبی را در سال آینده از این استان و فعالیت های ورزشکاران آن خواهیم شنید.

وی ادامه داد: جا دارد از زحمات ریاست گذشته هیات خوزستان که سالها منشا خدمات در هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان بودند تشکر کنم. قطعا فدراسیون از ظرفیت ها و تجارب ارزنده ایشان در سایر حوزه ها استفاده خواهد نمود.

مازیار ناظمی در پایان با تقدیر از استقلال قضایی و حرفه ای قضات کمیته انضباطی فدراسیون گفت : حضور بزرگانی مانند دکتر نظری ، آقای زارع و دکتر محمد رضا اسماعیلی به این کمیته وزن علمی و جایگاه ارزشمندی داده که منجر به انضباط هر چه بیشتر فعالیتهای فدراسیون در بخش های مختلف خواهد شد.