رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر: فدراسیون در سال ۱۴۰۰ رشد قابل توجهی در همه حوزه‌ها داشت/ راند سوم مسابقات موتور کراس این هفته به میزبانی شهر بوشهر خواهد بود

مهدی شمسی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر درخصوص برگزاری راند سوم  مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور  به میزبانی شهر بوشهر گفت: خوشبختانه امسال استان بوشهر میزبان دو راند از سه راند مسابقات موتور کراس قهرمانی است بوده است و این هفته در پیست بندرگاه میزبان راند سوم آن هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهدی شمسی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر درخصوص برگزاری راند سوم  مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور  به میزبانی شهر بوشهر گفت: خوشبختانه امسال استان بوشهر میزبان دو راند از سه راند مسابقات موتور کراس قهرمانی است بوده است و این هفته در پیست بندرگاه میزبان راند سوم آن هستیم.

شمسی اظهار داشت: اتفاق بسیار خوب در سال ۱۴۰۰ برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بعد از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی بود که با مدیریت فدراسیون و شخص دکتر ناظمی کمیته‌های مختلف مسابقات خود را با شرایط خوب برگزار کردند.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم در راند دوم مسابقات موتورکراس در استان بوشهر و شهرستان دشستان میزبان قهرمانان کشور باشیم و شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو بودیم. حضور آقای ناظمی در محل این مسابقات نیز باعث شد ورزشکاران انگیزه مضاعفی کسب کنند.

وی درخصوص برنامه های این هیات در دوره جدید نیز اظهار داشت: ایجاد زیر ساخت برای احداث پیست، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقای سطح دوره های آموزشی مربیگری و داوری در استان برای ورزشکاران و علاقه مندان این رشته و فعال شدن رشته هایی که در بوشهر پتانسیل بالایی دارد از برنامه هایی است که در ادامه کار هیات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ فدراسیون رشد قابل توجهی در همه حوزه‌ها داشت و بدون شک با همین روند در سال ۱۴۰۱ شاهد شکوفایی بیشتر رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم بود.

شمسی گفت: در استان بوشهر پتانسیل خوبی در رشته های موتورکراس و ریس داریم.
آفرود هم اخیرا فعال شده و رشته RC هم با توجه به حضور علاقه مندانی که در استان داریم در حال فعال شدن است.