مسئول کمیته آفرود قهرمانی کشور: برگزاری سه راند آفرود در مدت هفتاد و پنج روز کار بی نظیری بود که در این دوره با حمایت رئیس فدراسیون انجام شد/ دو پیست آفرود در قم و گلستان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد/ سال آینده پنج راند برگزار می‌کنیم

ایوب جعفریان مسئول کمیته آفرود درخصوص برگزاری راند سوم مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم راند سوم را به میزبانی استان گلستان برگزار کنیم تا پرونده مسابقات قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ بسته شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ایوب جعفریان مسئول کمیته آفرود درخصوص برگزاری راند سوم مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم راند سوم را به میزبانی استان گلستان برگزار کنیم تا پرونده مسابقات قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ بسته شود.

وی افزود: با برنامه‌ ریزی و مساعدت فدراسیون و اقداماتی که در کمیته آفرود انجام دادیم طی دو ماه و نیم موفق شدیم سه راند مسابقه قهرمانی کشور را برگزار کنیم که این اتفاق در فدراسیون بی‌سابقه بود. در سال ۹۸ تعداد افرادی که در مسابقه آفرود حضور داشتند حدود ۶۰ نفر بود که ما توانستیم این تعداد را در سال ۱۴۰۰ به ۸۵ نفر برسانیم.

وی گفت: اتفاق خوبی که در رشته آفرود امسال افتاد این بود که دو استان ما صاحب پیست شدند. یک پیست آفرود در استان قم افتتاح شد و دیگری در استان گلستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جعفریان با اشاره به برگزاری سه راند مسابقه در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر سه راند به خوبی و با کیفیت برگزار شد. همه شرکت‌کنندگان در مسابقه از شرایط کیفی مسابقات راضی بودند. با توجه وقفه دو ساله‌ای که برای برگزاری مسابقات داشتیم، شروع دوباره مسابقات کار سختی بود که با یاری همه دوستان این اتفاق عملی شد.

مسئول کمیته آفرود فدراسیون ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای سال جدید در دست اقدام داریم که امیدوارم با همکاری همه کمیته‌ها عملی شود. یکسری قوانین و بحث‌های داوری نیاز به بازنگری دارد که می‌بایست روی آنها تجدیدنظر شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی ما این است که برای سال آینده پنج راند مسابقه برگزار کنیم و استان‌های میزبان نیز مشخص شده‌اند.