رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر: افتتاح پیست موتورکراس بوشهر اتفاق بزرگی بود که با حمایت فدراسیون انجام شد/ بوشهر میزبان بیش از ۲۰۰ نفر ورزشکار، عوامل فنی و همراهان مسابقات قهرمانی کشور بود/ ۷۵ موتورسوار در راند سوم مسابقات حضور داشتند که نسبت به مسابقات قبل بی‌نظیر بود

مهدی شمسی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر با اشاره به برگزاری سومین راند مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در این استان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت خوب فدراسیون و شخص دکتر ناظمی توانستیم بعد از برگزاری راند دوم این مسابقات راند سوم را نیز در بوشهر برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهدی شمسی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر با اشاره به برگزاری سومین راند مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در این استان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت خوب فدراسیون و شخص دکتر ناظمی توانستیم بعد از برگزاری راند دوم این مسابقات راند سوم را نیز در بوشهر برگزار کنیم.

وی افزود: استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت و ۷۵ ورزشکار در این دور حضور داشتند و به رقابت پرداختند. خوشحالیم که همه شرکت‌کنندگان از نحوه برگزاری و میزبانی‌ مسابقات رضایت داشتند و قطعا این موضوع به خاطر همدلی است که بین مجموعه فدراسیون و هیات‌های استانی و ورزشکاران وجود دارد.

شمسی خاطرنشان ‌کرد: افتخار می‌کنیم که در این مسابقات میزبان بیش از ۲۰۰ نفر بودیم که علاوه بر ورزشکاران، عوامل فنی و اجرایی نیز حضور داشتند و توانستیم میزبان شایسته‌ای برای همه این عزیزان باشیم.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر درخصوص پیست موتورکراس این شهر اظهار داشت: پیش از این پیست حاضر در بوشهر غیراستاندارد بود و از لحاظ فنی قابلیت چندانی نداشت که با مساعدت فدراسیون این پیست دارای استاندارد لازم شد و پیست به نام شهید سلیمانی مزین شد. میزبانی از این مسابقه باعث شد که پیست بندرگاه ساحلی بوشهر آماده مسابقات شود و آمادگی لازم برای میزبانی از مسابقات آینده را نیز داریم. در تلاش هستیم که سند این پیست نیز به نام هیات استان شود.

وی گفت: ‌با توجه به موقعیت جغرافیایی پیست و دارا بودن استاندارد لازم و ایمنی کافی آمادگی لازم برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی و داخلی را داریم. برنامه ما این است که بتوانیم در این پیست مسابقه‌ای را با حضور کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برگزار کنیم.

شمسی با اشاره به برنامه هیات برای سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: طبق تقویمی که به فدراسیون ارسال کردیم این آمادگی وجود دارد که یکسری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری در بخش آقایان و بانوان در استان برگزار کنیم.