رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی‌کرمانشاه: برگزاری مسابقات در سراسرکشور بین علاقه مندان انگیزه ایجاد میکند/ شهرستان کم برخوردار کنگاور به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب رشته اندرو برای میزبانی انتخاب شد

محمد جواد کرانی: برگزاری مسابقات در سراسرکشور بین علاقه مندان انگیزه ایجاد میکند/ شهرستان کم برخوردار کنگاور به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب رشته اندرو برای میزبانی انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد جواد کرانی مسئول کمیته اموراستانها و رئیس هیات استان کرمانشاه در خصوص برگزاری دومین مرحله مسابقات هارد اندرو که به میزبانی این استان برگزار شد اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله اول مسابقات هارد اندرو در منطقه آزاد ارس، تقاضای میزبانی راند دوم را داشتیم که با هماهنگی فداسیون و کمیته اندرو میزبانی مرحله دوم به کرمانشاه رسید.
کرانی گفت: برگزاری این مسابقه در شهرستان کم برخوردار کنگاور با استقبال خوبی همراه بود، ارگان های استانی به برگزاری کمک کردند و تمامی امکانات نظیر خوابگاه و تغذیه ورزشکاران تامین شد و ۷۰ ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که به نفرات برتر هدیه نقدی و کاپ اهدا شد.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: شهرستان کنگاور با توجه به موقعیت جغرافیایی، طبیعت و کوههای مناسب برای برگزاری مسابقه انتخاب شد. رشته اندرو مخاطب زیادی در کنگاور دارد و آمار موتورسواران کنگاور در استان کرمانشاه بالا است.
مسئول کمیته استانهای فدراسیون در پایان گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه های میزبانی، توسط فدراسیون به استانها اعلام شده تا در صورت میزبانی و برگزاری مسابقات، از مبالغ ثبت نام به استان های کم برخوردار کمک می شود که این سیاست خوب فدراسیون است.
برگزاری رویداها در استانهای سراسر کشور باعث می شود علاقه مندان به رشته های مختلف انگیزه بیشتری بگیرند و نشان دهنده فعال بودن هیات است.
امیدواریم با کمک سایر هیات های استانی شاهد برگزاری مسابقات در رشته هایی که زیر ساخت در آن استان فراهم است باشیم.