انتخابات ریاست فدراسیون جهانی موتورسواری، رئیس فدراسیون ایران با چهارده نماینده جهان دیدار کرد، انتخاب مجدد آقای وگاس به ریاست Fim

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا با حضور دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران 10 آذر تا 14 آذر ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، انتخابات ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا با حضور دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران 10 آذر تا 14 آذر ماه برگزار شد.

در این انتخابات آقای خورخه وگاس بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران هم به ایشان رای داده بود.
در حاشیه این اجلاس رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران با وگاس رئیس فدراسیون جهانی و استفان کاراپیت رئیس فدراسیون آسیا دیدار و گفتگو کرد و برنامه ها و عملکرد فدراسیون در دو سال گذشته را به آنها اعلام کرد.

این افراد ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون ایران از اعزام دو ورزشکار زن به مسابقات جهانی کراس ابراز خوشنودی کردند و حمایت خودشان را از برنامه های  آموزشی و دیگر رویداد ها اعلام کردند.

در حاشیه این اجلاس همچنین مازیار ناظمی با روسای فدراسیون های کشورهای بحرین، قطر، ژاپن، عربستان، گرجستان،نپال، ساحل عاج، هند، عراق، امارات، فلسطین، آلمان،فرانسه و ایتالیا دیدار و گفتگو کرد.