رئیس کمیته آفرود فدراسیون: افزایش سطح کیفی مسابقات آفرود در سطح کشور در اولویت این کمیته است

رئیس کمیته آفرود فدراسیون: افزایش سطح کیفی مسابقات آفرود در سطح کشور در اولویت این کمیته است

ایوب جعفریان رئیس کمیته آفرود فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون به تشریح مسائل پیرامون این رشته پرداخت

جعفریان در خصوص آغاز فعالیت های این کمیته در سال جدید گفت:
فعالیت های کمیته آفرود فدراسیون با تعیین مسئولان آفرود هیات های استانی سراسر کشور به طور رسمی آغاز می شود و دراین میان لازم است که از زحمات تمامی سکان داران سابق این کمیته که دلسوزانه زحمات زیادی را برای این رشته کشیده اند، قدردانی نمایم. این نوید را می دهم که تلاش و ممارست این عزیزان بی پاسخ نخواهد ماند ودر مسیر پیشرفت این رشته از تجربیات آنها نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی در خصوص مشکلات و چالش های موجود در مسیر ساماندهی و پیشرفت آفرود کشور افزود:
علیرغم زحمات صادقانه مسئولان پیشین، مشکلاتی اجتناب ناپذیر چه از گذشته چه در زمان حال، بر سر راه رشته آفرود و ورزشکاران آن وجود داشته و دارد؛ حال باید با همتی مضاعف سعی کنیم که یک به یک این چالش ها را از سر راه برداریم. بنده این قول را به تمامی ورزشکاران و دلسوزان رشته آفرود در سراسر کشور می دهم که مسئولان فعلی این رشته در فدراسیون، انرژی و انگیزه غیرقابل وصفی برای برطرف کردن مشکلات این رشته دارند و همانطور که در گذشته نیز، پیشکسوتان آفرود راهنما و راهگشای  ما در این رشته بوده اند، در ادامه نیز با بهره گیری از مشاوره های ارزشمند این بزرگان تلاش خواهیم کرد تغییرات چشم گیری را در این رشته ایجاد کنیم.

جعفریان در پایان در خصوص برنامه های کمیته آفرود در سال جدید گفت:
علیرغم اینکه همه گیری ویروس کرونا در سطح کشور، بسیاری از برنامه های تمام کمیته ها را با مشکل مواجه کرده اما این موضوع به هیچ عنوان موجب عدم فعالیت ما نخواهد شد و کمیته آفرود، با کمک مسئولان فدراسیون، تمامی ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته تلاش می کند که از تمامی ظرفیت های آفرود کشور استفاده کند.
خوشبختانه آقای ناظمی رئیس فدراسیون و آقای درویشی مدیر بخش اتومبیلرانی فدراسیون، در این مدت با حمایت  از این کمیته، به پیشبرد برنامه های ما کمک نموده اند

 

اولویت های ما، افزایش سطح کیفی مسابقات، ایجاد پیشرفتی محسوس در این رشته به طوری که شأن ورزشکاران آفرود و آفرودسواران کشور در نظر گرفته شود و برگزاری جلسات پیوسته و متعدد با مسئولان، پیشکسوتان و صاحب نظران سراسر کشور و شنیدن نقطه نظرات آنها در راستای بهبود شرایط آفرود کشور خواهد بود. کما اینکه اولین جلسه کمیته آفرود با مسئولان آفرود هیات های استانی سراسر کشور، تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد.