کریم ناظری رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

طی حکمی از سوی مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کریم ناظری به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، طی حکمی از سوی مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کریم ناظری به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون منصوب شد.
در حکم ناظمی آمده است:
جناب آقای کریم ناظری
نظر به تجارت ارزنده و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به مدت یکسال منصوب می گردید.
امید است با توکل به ذات مقدس حضرت حق و بهره گیری از توانمندی نیروی انسانی فدراسیون، مربیان، داوران، باشگاه داران، ورزشکاران و پیشکسوتان ضمن هماهنگی کامل با رئیس فدراسیون و روسای محترم هیات های ورزشی استانها در راستای امور محوله با اولویت بندی موارد ذیل موفق و موید باشید.

۱- تشکیل بانک اطلاعات پیشکسوتان
۲- پیگیری عضویت افراد واجد شرایط جهت بهره مندی از خدمات صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور(رفاهی،بیمه ای و...)
۳- انجام امور ورزشی و فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات رده پیشکسوتان، برگزاری همایش ها و یادمان در جهت رشد و ارتقا فرهنگ قدردانی از جامعه بزرگ پیشکسوتان موتورسواری و اتومبیلرانی
۴- بهره مندی آکادمی فدراسیون از تجربیات و دانش پیشکسوتان
۵- کمک به تهیه پروژه تاریخ شفاهی فدراسیون و تکمیل تالار افتخارات

ناظری پیشکسوت و از بنیانگذران رشته اتومبیلرانی در ایران است که سالها راننده در دو رشته سرعت و رالی بوده و کلاس‌ها و مسابقات مختلفی را برگزار کرده است.