برای نخستین بار؛

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منعقد شد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه طی جلسه ای در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به امضا رسید.

در این جلسه حجت الاسلام ســید هاشـم حسـینی المدنــی ، ریس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، فرهاد نژاد فصیحی دبیر و مهرناز جمالی مسئول آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حضور داشتند.

این تفاهم نامه بــه منظــور تعامــل و گســترش همکاریهــای موثــر در راســتای مســئولیت پذیری اجتماعــی و بهــره منـدی از ظرفیت هـای متقابـل جمعیـت هلال احمـر و فدراسـیون بـا هـدف 
ارایــه خدمــات داوطلبانــه بــه جامعــه و توســعه فعالیتهــای خیرخواهانــه، بشردوســتانه و شــکوفایی اســتعدادها به امضا رسید.

دکتر ناظمی در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت های همکاری بسیار زیادی بین این دو نهاد وجود دارد، حس نوع دوستی و شجاعت ورزشکاران رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در حادثه های طبیعی ستودنی است و با امضای این تفاهم نامه و آموزش های مشترک ظرفیت های بالای مشترک به عنوان خدمات اجتماعی به جامعه به صورت منسجم تر از قبل انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون گفت : بزودی سفیران صلح فدراسیون معرفی  و قهرمانانی که با بذل جان و مال در دل حادثه ها به یاری مردم رفتند با اهدای تندیس فداکاری تجلیل خواهد شد.