سرپرست جدید هیات مازندران: به روز شدن هیات، جذب خانواده ها و آموزش‌های اصولی اولویت های کاریمان است

هادی حق‌پرست سرپرست جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران: به روز شدن هیات، جذب خانواده ها و آموزش‌های اصولی اولویت های کاریمان است


هادی حق‌پرست سرپرست جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: قدردان زحمات آقای یگانگی طی سالیان حضور در هیات هستیم.
نگاه بنده این است که هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان مازندران نیازمند به روز شدن است.
در بخش موتورسواری، هیات به زیر ساخت و زمان دارد نیاز دارد و باید از تمام پتانسیل و سرمایه های استان استفاده کنیم.

سرپرست هیات مازندران گفت: در بخش آموزش باید فعال تر از قبل کار کنیم تا در آینده نزدیک میزبان بسیاری از کلاسها و دوره های آموزشی در استان مازنداران باشیم.
هیات زمانی زنده است که تمام زیر مجموعه و اعضایش فعال باشد.
در بخش اتومبیلرانی خصوصا آفرود و ریس برخی از شهرهای استان فعال نیستند، با برگزاری مسابقات استانی قصد فعال شدن این بخش را داریم.

هادی حق پرست گفت: اکثر خانواده علاقه مند به موتورسواری و اتومبیلرانی هستند، حتی اگر خودشان به صورت حرفه ای فعالیت نداشته باشند، دوست دارند این ورزش را تماشاکنند و از این تفریح لذت ببرند.
باید خانواده ها را به این ورزش جذب کنیم تا خدای نکرده انرژی جوانان در خیابانها تخلیه نشود و این تخلیه انرژی در محیط های مشخص و ایمنی انجام شود.

حق پرست افزود: متاسفانه با وجود سالها فعالیت، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هیچ زمینی ندارد و ما در نظر داریم حداقل یک یا چند قطعه زمین بگیریم و آماده کنیم تا ورزشکاران مازندران بتوانند حداقل ها را در اختیار داشته باشند.

حق پرست گفت: رالی خانوادگی و اتومبیل های کلاسیک نیز در مازندران علاقه مندان زیادی دارد و قصد داریم در این دو بخش هم فعالیت کنیم و نشان بدهیم که این هیات زنده است و فعالیت می کند.

هیات زمانی معنا میگیرد که ورزشکاران و مردم در آن حضور داشته باشند
به امید خدا با کمک روسای هیات های شهرستان ها فعال می‌شویم و با اجرای برنامه های مختلف از تمامی ظرفیت ها استفاده می‌کنیم.

حق پرست در پایان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: ما در حال ساماندهی امور هستیم و در اولین فرصت با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان به امید خدا انتخابات نیز برگزار خواهد شد.