چهارشنبه بیست و هفتم خرداد ماه

خراسان شمالی

«محمد علی‌آبادی» رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان شمالی شد

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با صدور حکمی، محمد علی‌آبادی را بر اساس مصوبات قانونی و پس از کسب رأی از مجمع انتخاباتی، به‌عنوان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان شمالی منصوب کرد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان شمالی: بعد از ۱۵ سال سه مقام برای خراسان شمالی به دست آوردیم

فرزاد احمدی: با کمک رییس فدراسیون قدم‌های بهتری در استان برمی‌داریم