بازدید بازرس کل امور ورزش و جوانان از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران

بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی به همراه محمود زاده معاون خود با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیستهای اتومبیلرانی و موتورسواری بازدید و با مسئولان کمیته ها، ورزشکاران و مربیان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و بنا به دعوت رئیس این فدراسیون ، لقمان کیا پاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی به همراه محمود زاده معاون خود روز چهارشنبه با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیستهای اتومبیلرانی و موتورسواری بازدید و با مسئولان کمیته ها، ورزشکاران و مربیان دیدار کرد.
در این دیدار دو ساعته، مسئولان کمیته های سوپربایک کلاسیک، ریس و کراس گزارشی از فعالیت های خود
به مقامات سازمان بازرسی کل کشور ارائه دادند.
کیا پاشا در بخش دیگری از بازدید خود از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از نخستین پیست آنرود آرسی ایران که در طی این مدت ایجاد شده است بازدید کرد.
ارائه گزارش فعالیتهای آموزشی و پژوهشی توسط مهرناز جمالی مسئول اکادمی فدراسیون بخش دیگری از برنامه بازدید بازرس کل امور ورزش و جوانان و معاون وی از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بود. 
در پایان این دیدار کیاپاشا بازرسی کل امور ورزش و جوانان گفت: با توجه به گزارش رئیس فدراسیون و تیم همراه ایشان در کمیته های مختلف اقدامات خوبی در حوزه فدراسیون و هیاتهای ورزشی در استانها صورت گرفته و هدف از این بازدیدها آشنایی نزدیک و بیشتر با فعالیتهای اجرایی و بررسی موضوعات و مشکلات فدراسیون هاست و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مخاطبان زیاد و غالباً جوان مجموعه پر انرژی و مورد اقبال مردم است و خصوصاً در بخش تفریحات سالم ورزشی همراه با رعایت امنیت و سلامت ورزشکاران می تواند به نشاط اجتماعی جامعه کمک کند.

در این بازدید که خانم فیروزه سید مهدی نائب رئیس و آقای فرهاد نژاد فصیحی دبیر کل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز حضور داشتند، مازیار ناظمی با تشکر از حضور و حمایت مدبرانه مسئولان بازرسی کل کشور از ورزش و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گزارشی از فعالیتهای بین المللی عمرانی، آموزشی، قهرمانی و همگانی در سه سال گذشته در فدراسیون و هیات های استانی ارائه کرد.